Ik heb de helpdesk een bericht gestuurd en heb nog steeds geen bericht ontvangen.

Onze helpdesk doet er alles aan om u zo goed mogelijk tot dienst te zijn. Er wordt dan ook gegarandeerd binnen 48 uur geantwoord, mits uw bericht binnen kantooruren is verstuurd. De meeste vragen zijn binnen een paar uur opgelost.

Wanneer u na deze 48 uur geen antwoord heeft gekregen, is onze mail wellicht in uw spamfilter terecht gekomen. Mocht de mail daar ook niet tussen zitten kunt u controleren of u wel degelijk een vraag heeft gesteld.

Op tickets waar offensief taalgebruik in wordt gebruikt wordt niet op gereageerd.

Cookie beleid

EasyRit gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar easyrit.nl/cookie-policyBij akkoord op deze cookie policy geeft u EasyRit toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen