Import functie werkt niet

Dit kan een aantal oorzaken hebben, namelijk;

  • Het .csv bestand is verkeerde gexporteerd en bevat geen data. U kunt dit checken door het .csv bestand te openen in Excel. Mocht het bestand leeg zijn moet u nieuwe export maken.
  • Het .csv bestand is na het exporteren geopend en bewerkt in Excel en vervolgens verkeerd opgeslagen waardoor.Maak een nieuwe export via de website.
  • Er staan ritten in het .csv bestand die ook al in de nieuwe database hangen. De import functie accepteert namelijk geen dubbele ritten. Verwijder ritten via de website of uit het te importeren bestand,  let hierbij wel op juist opslaan.
Cookie beleid

EasyRit gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar easyrit.nl/cookie-policyBij akkoord op deze cookie policy geeft u EasyRit toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen